English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت بازرگان

بازدید میدانی مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت بازرگان
مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «قاسم گودرزی» مدیر حراست شرکت امام خمینی (ره) و «اسدالله میرزاپور» سرپرست شرکت بازرگان از محوطه های عملیاتی، انبارها، دفتر انتظامات، آتش نشانی، ساختمان اداری و روند انجام خدمات و فعالیت‌های شرکت بازرگان بازدید نمودند.

مدیرمحترم حراست ستاد مرکزی با حضور در محوطه های عملیاتی، با همکاران واحد عملیات و انتظامات دیدار و ضمن قدردانی از زحمات پرسنل خدوم این شرکت بیان نمودند: با تلاش و همت مضاعف، ارتباطات موثر و همدلی و کار تیمی میتوان در راستای توسعه و اعتلای شرکت اقدامات شایسته انجام داد.

ایشان افزودند: شرکت انبارهای عمومی بازرگان از نیروهای جوان، با دانش و مجربی برخوردار است و انشاءلله با پیگیری‌های سرپرست محترم شرکت بازرگان و عنایت و مساعدت مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات مدیره محترم این افراد با ارتقاء شغلی با انگیزه بیشتر در جهت اهداف بلند این شرکت تلاش مضاعف تری داشته باشند.

مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت را مثبت ارزیابی نموده و در نشست صمیمانه با برخی مدیران و کارکنان شرکت بازرگان گفت: جایگاه شرکت بازرگان بسیار بالاتر از وضعیت کنونی می باشد و با همدلی و تلاش بیشتر کارکنان خدوم و دلسوز شرکت میتوان به درآمد و سوددهی مطلوبی دست یافت.

در پایان این نشست آقای میرزاپور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند انجام فعالیت‌ها در شرکت بازرگان و نیز گسترش تعاملات با گمرک و تمام سازمان‌های مرتبط ادامه داد: تمام کارکنان این شرکت با همدلی و انگیزه بالا گام های موثر را در جهت اعتلای شرکت انجام خواهند داد.


 

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵
تعداد کلیک: ۶۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500