English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی نماینده حراست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا از شرکت بازرگان

بازدید میدانی نماینده حراست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا از شرکت بازرگان
«علیرضا فیضی» نماینده محترم حراست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه «اسدالله میرزاپور» سرپرست شرکت بازرگان از محوطه های عملیاتی، انبارها، ساختمان اداری و روند انجام خدمات و فعالیت‌های شرکت بازرگان بازدید نمودند.

در ابتدای این بازید علیرضا فیضی با حضور در ساختمان اداری شرکت با پرسنل اداری دیدار و سپس با تعدادی از همکاران به صورت خصوصی دیدار چهره به چهره داشتند. 

نماینده حراست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا همچنین با حضور در محوطه های عملیاتی شرکت با کارکنان واحد عملیات و انتظامات دیدار و ضمن قدردانی از زحمات پرسنل خدوم شرکت برای پیگیری مسائل و مشکلات کارکنان شرکت قول مساعد دادند.

سرپرست محترم شرکت بازرگان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور آقای فیضی نماینده محترم شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در شرکت بازرگان، توضیحاتی در خصوص روند ارائه خدمات به اربابان محترم رجوع و شرکت‌ها را ارائه نمود. 

ایشان با قدردانی از حمایت مدیران ارشد ستاد مرکزی بیان داشت: از زمان حضور بنده در شرکت بازرگان اقدامات خوبی در جهت افزایش همدلی و ارتباطات سازمانی مابین گمرک، منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و سایر ارگان های مرتبط صورت گرفته که انشاءلله موجب افزایش درآمد شرکت خواهد گردید. 

اسدالله میرزاپور همچنین به برخی از مشکلات موجود از جمله وجود رقبای قدرتمند بخش خصوصی که با کمترین تعرفه و به روزترین امکانات ارائه خدمات می نمایند اشاره نمود وخواستار مساعدت و کمک های بیشتر شرکت مرکزی از جمله در خصوص برخی مشوقات و تخفیفات و نیز تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات فرسوده شرکت شدند. 




۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۷
تعداد کلیک: ۷۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500