English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید رییس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی و هیأت همراه از گمرک و محوطه های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان

بازدید رییس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی و هیأت همراه از گمرک و محوطه های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان
به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی بازرگان، «ناصر عتباتی» رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه «حسین مجیدی» دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، «حسین نجف زاده» مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، «حسین جنگی» رییس دادگستری شهرستان ماکو، «صابر جعفری» دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ماکو، «علیرضا اسدزاده» سرپرست گمرک بازرگان و «اسدالله میرزاپور عشق آبادی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان از محل نگهداری ماشین آلات سنگین متروکه در محوطه انبارهای این گمرک بازدید و دستورات لازم را در راستای تعیین تکلیف آنها صادر نمود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ماشین آلات راهسازی و اموال متروکه در گمرک مرز بازرگان گفت: این اقلام باید در مدت ۱۰ روز تعیین تکلیف شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از گمرک بازرگان خاطر نشان کرد: در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر بازدید و تعیین تکلیف سریع اموال توقیفی در گمرکات استان با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات لازم، از ماشین آلات راهسازی موجود در این گمرک تنها ۲۶ دستگاه باقی مانده و بقیه تعیین تکلیف شده اند.

ایشان افزود: در این بازدید ملاحظه شد که به غیر از ماشین آلات راهسازی، اموال متروک دیگری نیز در این گمرک موجود است که باید با همکاری دادستان ماکو، رییس سازمان اموال تملیکی آذربایجان غربی، گمرک و انبارهای عمومی بازرگان این اقلام تا پیش از اتمام ضرب الاجل تعیین تکلیف و از گمرک خارج شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از موارد دیگری که باید مورد توجه مسئولان گمرک بازرگان باشد، نظم و انضباط در نگهداری اموال موجود در این گمرک و فضا سازی مناسب است چرا که گمرک بازرگان بزرگترین گمرک زمینی کشور و به عنوان آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

گمرک بازرگان در شمال غربی‌ترین نقطه ایران در مرز کشور ترکیه قرار دارد و همواره رتبه دار واردات و صادرات و همچنین ترانزیت کالا در بین مرزهای کشور است.



  

۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۳۷
تعداد کلیک: ۴۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500