English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید روسای سازمان های بازرسی، دارایی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان غربی از شرکت بازرگان

بازدید روسای سازمان های بازرسی، دارایی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان غربی از شرکت بازرگان

در بازدید روسای استانی از شرکت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان، ریاست سازمان بازرسی کل استان آذربایجان غربی اعلام داشت: ماندگاری کالا در شرکت انبارهای عمومی و خدمامت گمرکی بازرگان به نفع هیچ کس نیست.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، با مذاکرات و پیگیری های «علی حسین زاده» مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان درخصوص کالاهای متروکه، روسای سازمان های بازرسی، دارایی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونان گمرک بازرگان با حضور در شرکت بازرگان ضمن بازدید از انبارها و محوطه های این شرکت در خصوص وضعیت کالاهای متروکه موجود در شرکت بازرگان گفتگو کردند.

در همین راستا «علی حسین زاده» مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان اعلام داشت: افزایش میزان رسوب کالا متروکه، این شرکت را با مشکل کمبود فضای انبارش کالاهای وارده به محدوده گمرک بازرگان مواجه می کند.

شایان ذکر است، در پایان جلسه به دستور ریاست سازمان بازرسی کل استان آذربایجان غربی مقرر شد طی مدت 2 ماه کاری سازمان اموال تملیکی حداقل بیش از 50 درصد کالاهای متروکه را با همکاری گمرک بازرگان از محدوده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان بارگیری نماید.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۴۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500