English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همزمان با 29 بهمن، سالروز قیام خونین مردم تبریز صورت گرفت: افتتاح چندین پروژه عمرانی و عملیاتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان

همزمان با 29 بهمن، سالروز قیام خونین مردم تبریز صورت گرفت: افتتاح چندین پروژه عمرانی و عملیاتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی سهلان، پس از گذشت 43 سال از تاسیس انبارهای این مجموعه، پروژه گازرسانی به تمامی مناطق و دفاتر عملیاتی هانگار و آپرین شرکت سهلان در روز 29 بهمن 94، مصادف با سالروز قیام افتخارآفرین ملت تبریز در 29 بهمن 1356 به‌وسیله جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. 

گفتنی است، طرح گازرسانی به انبارهای شرکت سهلان، برای 19 دفتر با 14 کیلومتر شبکه‌گذاری و تعداد 19 علمک و رگلاتور و  لوله‌کشی داخل دفاتر انبار با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هم‌زمان با افتتاح پروژه گازرسانی، از پروژه‌های عمرانی مربوط به بازسازی اساسی تمامی دفاتر شرکت بازدید و دفاتر انبارهای کالاهای خطرناک و سرپرست انبارهای منطقه آپرین را نیز افتتاح کرد.

جمشید قسوریان جهرمی در آیین افتتاح پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان از تمامی همکاران منطقه و پیمان‌کاران اجرایی مرتبط از جمله مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان که زمینه را جهت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر پروژه‌ها فراهم کرده‌اند، قدردانی و تشکر کرد.

در پایان، نماینده دستگاه نظارت منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز گزارشی از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ارایه، و مدیران و نمایندگان پیمانکاران نیز به بیان نظرات و مسایل مربوطه پرداختند.

«بهروز وطن‌پرست» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «موسوی» مدیرکل راه‌آهن آذربایجان و جمعی از معاونان و مدیران منطقه، «مهندس جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را در این بازدید همراهی کردند.

شایان ذکر است، «جمشید قسوریان جهرمی» رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود، در شرکت‌های بازرگان و جلفا نیز حضور بهم‌رساند و گزارش عملکرد این دو شرکت و مشکلات موجود به استماع ایشان رسید. همچنین گفت‌وگو و مذاکره با فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل گمرک بازرگان و ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی به‌منظور برطرف کردن مسایل مختلف اداری فی‌مابین، از دیگر برنامه‌های این سفر کاری بود.


 
 



  

  
   
۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۵۰
تعداد کلیک: ۶۵۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500