English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم معارفه مدیر عامل منطقه آزاد ماکو

حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم معارفه مدیر عامل منطقه آزاد ماکو
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم معارفه «حسین گروسی» مدیر عامل جدید منطقه آزاد ماکو حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، مراسم معارفه مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با حضور «دکتر سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و هیات همراه، «محمد علیپور» نماینده شهرستان ماکو، شوط، پلدشت و چالدران ، امام جمعه شهرستان و جمعی از مقامات ارشد استانی و منطقه و «ولی پورعلی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان برگزار شد.

در این مراسم دکتر سعید محمد با اشاره به جایگاه بزرگ و ارزشمند مناطق آزاد کشور بالاخص منطقه آزاد ماکو و نیز موانع و مشکلات موجود بر لزوم تبدیل منطقه آزاد ماکو به اولین شهر دانش بنیان در مناطق آزاد و چهارمین قطب دیتا سنتر کشور تاکید نمودند و همچنین مناطق آزاد را الگوی اقتصاد بدون نفت در کشور دانستند.

محمد علیپور نماینده شهرستان نیز با ایراد سخنانی منطقه آزاد ماکو را جزو مناطق آزاد موفق کشور دانسته و بر رفع موانع و مشکلات پیش‌روی این منطقه از قبیل عدم محصور بودن آن با همدلی و همکاری تمامی مسئولین امر تاکید نمودند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیم حکم انتصاب «حسین گروسی» به عنوان مدیر عامل جدید منطقه آزاد ماکو منصوب گردید و از زحمات «محمدرضا عبدالرحیمی» مدیر سابق قدردانی به عمل آمد.



۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷
تعداد کلیک: ۴۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500