English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو

حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، «ولی پورعلی» سرپرست شرکت بازرگان در آیین معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو حضور یافت.

در این مراسم که با حضور «حجت الاسلام کاظم  عبدالی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو، «حسین گروسی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، «نادر کاظمی» فرماندار شهرستان ماکو و «حجت الاسلام هاشمی» امام جمعه شهرستان ماکو برگزار شد، ضمن تبریک و تشکر از خدمات شبانه‌روزی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات دولت به لزوم وجود امنیت در کنار این اقدامات تاکید نمودند. 

 در ادامه امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تقدیر و تشکر از خدمات فرمانده سپاه شهرستان ماکو گفت: مسئولین امر باید بدانند خدمت به مردم نزد خداوند از ثواب بالایی برخوردار است لذا پیامبر اکرم (ص)  در این خصوص می فرماید : هر کس در برداشتن گره از مشکلات برادر خود یک قدم بردارد ثواب آن برابر با ۹ هزار سال عبادت است آن هم عبادتی که روزها روزه گرفته و شبها شب زنده داری کند.

درپایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «سید مهدی غفاری» تقدیر و سرهنگ پاسدار «غلامعباس مرادزاده» به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو معرفی گردید.


 

۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲
تعداد کلیک: ۶۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500