English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور سرپرست شرکت بازرگان در نشست فعالان اقتصادی و جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو

حضور سرپرست شرکت بازرگان در نشست فعالان اقتصادی و جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو
نشست فعالان اقتصادی و جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، نشست فعالان اقتصادی و جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو با حضور «حجت الله عبدالملکی» مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصاد برگزار گردید و «ولی پورعلی» سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و برخی مسئولان و مدیران ارشد منطقه آزاد ماکو در این نشست حضور یافتند. 

در این نشست مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور طی سخنانی گفت: هر گونه قوانین و بخشنامه هایی که با اهداف تاسیس مناطق آزاد و قوانین اولیه آن معارض بوده و حق فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران را ضایع می کند، باید اصلاح شوند. 

وی همچنین به بند ۱۱ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: سیاستگذاری مناطق آزاد در راستای تبدیل این مناطق به قطب صادرات تدوین شده است، لذا در تلاش هستیم منابع درآمدی این مناطق از واردات به سمت بخش های دیگر همچون صادرات سوق داده شود. 

مشاور رئیس جمهور از اعمال مزیت های جدید برای مناطق آزاد خبر داد و افزود:‌ رسالت ما این است که مناطق آزاد را به بهشت سرمایه گذاران تبدیل کنیم. حتی رییس جمهور نیز به شدت در خصوص مناطق آزاد حساسند و معتقدند مناطق آزاد موتورهای اصلی رشد اقتصادی کشورند. 

در ادامه سخنرانان حاضر در جلسات به بیان دیدگاه ها و برخی مشکلات موجود پرداختند.

گفتنی است؛ مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان سفر دو روزه خود به منطقه آزاد ماکو بعد از شورای اداری این شهرستان،‌ به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل گمرک بازرگان و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان از طرح های در حال اجرا و روند فعالیت گمرک بازرگان ، محوطه ها و انبارهای شرکت بازرگان بازدید نمودند.






۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶
تعداد کلیک: ۲۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500