English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش همکاری های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سازمان منطقه آزاد ماکو

افزایش همکاری های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سازمان منطقه آزاد ماکو
در راستای توسعه زیرساخت های لجستیکی منطقه،‌ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، «مهدی ذوقی»مدیرعامل و نایب رییس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «علی‌رضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی با «حسین گروسی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار کردند و در خصوص توسعه زیرساخت های لجستیکی منطقه به گفت‌وگو پرداختند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو تمامی قابلیت های تبدیل شدن به هاب لجستیکی را دارد گفت: توسعه لجستیکی منطقه آزاد ماکو در اولویت قرار دارد به همین منظور با پیگیری که انجام شده است موافقت معاون رئیس جمهور برای احداث خط آهن تبریز- قارص از طریق منطقه آزاد ماکو اخذ شده است.

حسین گروسی با تاکید بر اجرای طرح جامع گمرکی افزود: راه اندازی حمل و نقل ترکیبی با اتصال شمالغرب (منطقه آزاد ماکو) به جنوب شرق‌(منطقه آزاد چابهار) عایدات  ۱۰۰۰ میلیارد دلاری می تواند برای کشور داشته باشد.

وی به توسعه لجستیک و زنجیره تأمین در این منطقه تاکید کرد و افزود: احداث راه آهن تبریز- قارص را به جد پیگیری می کنیم لذا تا احداث آن می توانیم حمل و نقل ترکیبی را شروع کنیم.

ایشان اذعان داشت: برای تبدیل منطقه آزاد ماکو به هاب لجستیک ، شرکت انبارهای عمومی می تواند نقش به‌سزایی ایجاد کند لذا این سازمان آماده همکاری و هم افزایی با این شرکت است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این دیدار گفت: این شرکت در مرز بازرگان دارای ۴۵ هکتار زمین است که ۱۳ هکتار آن در حال استفاده می باشد.

ایشان افزود: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در انجام تمامی عملیات مربوط به انبارداری، تخلیه، بارگیری، حفاظت و ایمنی کالا است و این شرکت بر اساس سیاست‌های سازمانی، خدمات خود را با نرخ تعرفه مناسب و استفاده از مدرن‌ترین و مجهزترین انبارها، اماکن، تأسیسات، ماشین‌آلات و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده در واحدهایی نظیر بازرگان و ده ها نقطه دیگر کشور و تمام مرزهای زمینی کشور ارایه می‌کند.

دکتر ذوقی ادامه داد: در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت مناسبت‌ترین امکانات و تکنولوژی مدرن برای ارایه خدمات مطلوب و سریع در شرکت‌های تابعه و شعب فراهم شده، به‌طوری‌که گیرندگان خدمات و مشتریان طرف قرارداد این شرکت به خوبی می‌دانند که نگهداری و تحویل کالای آنها در این شرکت نسبت به سایر رقبا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات با نرخ نازل‌تر عرضه می‌شود.

عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی نیز به مزایای موجود در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی برای ارایه به اربابان رجوع اشاره کرد و تصریح کرد: انجام عملیات تخصصی در تخلیه و بارگیری کالا توأم با دقت، مراقبت و سرعت بالا. وجود ماشین‌آلات و لیفتراک‌های متنوع و کافی برای جابه‌جایی کالا نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های لجستیکی کشور دارد.

وی با بیان اینکه سالانه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان صرف ایجاد زیرساخت لجستیکی در اراضی متعلق به شرکت در سطح کشورشده است اعلام آمادگی کرد که برای بیش از ۲۰ هکتار در منطقه سرمایه گذاری کرده و خدمات لجستیکی ارائه دهیم.

 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۳
تعداد کلیک: ۲۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500