English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار سرپرست شرکت بازرگان با مدیر پایانه مرزی بازرگان و سرپرست دفتر نمایندگی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران

دیدار سرپرست شرکت بازرگان با مدیر پایانه مرزی بازرگان و سرپرست دفتر نمایندگی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با مدیر پایانه مرزی بازرگان و سرپرست دفتر نمایندگی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران در مرز بازرگان دیدار و در آیین تجلیل از فعالان صنعت حمل ونقل منطقه آزاد ماکو حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، به مناسبت روز حمل و نقل «ولی پورعلی» سرپرست شرکت بازرگان با «بهرام سلمان زاده» مدیر پایانه مرزی بازرگان و «اکبر کاظم زادگان» سرپرست دفتر نمایندگی انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران در مرز بازرگان دیدار و در آیین تجلیل از فعالان صنعت حمل ونقل منطقه آزاد ماکو حضور پیداکرد.

 سرپرست شرکت بازرگان ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز اظهار داشت 26 آذر ماه به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان حمل و نقل و با توجه به نقش و جایگاه اساسی این بخش در اقتصاد ایران اسلامی به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شده است که بی شک رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در گرو تلاش رانندگان و فعالان گرانقدر این صنعت مهم و حساس می باشد.

ایشان همچنین توجه به نیازها و درخواست‌های این قشر زحمتکش را ضروری دانسته و آمادگی شرکت برای رفع کمبودها و ارائه خدمات مطلوب‌تر و همچنین تعاملات بیشتر با تمامی سازمان‌ها بالاخص حوزه حمل و نقل را اعلام نمودند.

گفتنی است؛ مدیر پایانه مرزی بازرگان و سرپرست دفتر نمایندگی انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایران در مرز بازرگان ضمن قدردانی از مدیران ارشد و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ضمن گرامی‌داشت این روز خواستار تداوم و ارتقای سطح همکاری‌های فی مابین شدند.




 
  

۴ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۱۶
تعداد کلیک: ۴۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500