English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست مشترک سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با برخی مسئولان ارشد شهرستان ماکو

نشست مشترک سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با برخی مسئولان ارشد شهرستان ماکو
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو، رییس تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو، مدیر کل گمرک بازرگان و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان با سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان دیدار و به گفت‌وگو پرداختند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، «صابر جعفری» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو، «مهدی شکیبا سوره» رییس تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو،«رامین ظهیری» مدیر کل گمرک بازرگان، «سرهنگ حسین شهریار» فرمانده انتظامی ماکو، «سرهنگ صادق رستم‌زاده» فرمانده هنگ مرزی ماکو، «حسین کامیاب» معاون اداری و مالی گمرک بازرگان، «یعقوب باباپور»رییس حراست گمرک بازرگان، «ابراهیم حسین‌پور» فرمانده انتظامی بازرگان، «زالی» فرمانده پاسگاه هنگ مرزی مستقر در گمرک، «بهرام سلمانزاده» مدیر پایانه مرزی بازرگان در نشست مشترک با «اسدالله میرزاپور» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان دیدار و ضمن بررسی روند فعالیت گمرک بازرگان از محوطه و انبارهای شرکت انبارهای عمومی بازرگان و گلوگاه های ورودی محوطه‌های عملیاتی گمرک بازدید میدانی به عمل آوردند. 

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی بازرگان با ابراز بیاناتی خواستار همکاری و تعاملات بیش از پیش تمامی مجموعه‌های ذیربط در جهت ارتقای خدمات مطلوب به اربابان رجوع و شرکت های حمل و نقل شدند.

ایشان با برشمردن برخی از نواقصات و کاستی ها مانند ترافیک، تردد غیرقانونی اتباع بیگانه و افراد متفرقه در محوطه های عملیاتی گمرک، بحث قاچاق مشروبات و مواد مخدر، سرقت و... اعلام نمودند که خط قرمز دادستانی به عنوان مدعی العموم حفظ امنیت و آسایش و آرامش روانی و اقتصادی جامعه می‌باشد و در برخورد با متخلفین و کسانی که این امنیت را برهم زنند هیچگونه تسامحی در کار نخواهد بود و هرگونه حمایت و دستورات قضایی لازم انجام خواهد گرفت. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو بر لزوم دقت در بررسی گزارش ها و تخلفات صورت گرفته در تمامی دستگاه ها، خواستار ارسال پرونده های مذکور با مستندات کامل و متقن و به دور از هرگونه حمایت و جانبداری به مراجع ذیصلاح شدند. 

وی همچنین اعلام نمود طی صحبت‌هایی که با مدیر عامل منطقه آزاد ماکو شده است انشالله بخشی از درآمدهای حاصله در داخل محوطه های گمرک هزینه گردد چرا که وضعیت نابسامان گمرک زیبنده منطقه و مجموعه نظام نمی باشد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در این نشست ضمن قدردانی از حضور و دادستان محترم و همکاری های مدیر کل گمرک بازرگان در خصوص تعرفه های بسیار پایین و بی‌ضابطه شرکت های خصوصی رقیب که موجب رجوع مشتریان به این شرکت ها شده و عملاً امکان رقابت را از شرکت بازرگان سلب نموده است و نبود مرجعی که این نوع شرکت ها را برای رعایت تعرفه های مصوب قانونی ملزم نماید و همچنین موضوع کالاهای متروکه و بندری که حجم بالایی از ظرفیت انبارها را اشغال نموده اند و علیرغم مکاتبات مکرر اقدامی در جهت خروج این نوع کالاها از جانب اموال تملیکی و صاحبان کالاها صورت نمیگیرد بیاناتی را ارائه نمودند.

در ادامه به بحث نوبت دهی کامیونها که به دلیل اجازه خروج آنها در ساعات پایانی کار اداری که با توجه به موضوع ترافیک و عملیات عمرانی گمرک موجب عدم خدمات دهی مناسب و تأخیر در امور و نهایتاً نارضایتی مشتریان می‌گردد نیز اشاره کردند.

 ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرسنل انتظامات شرکت در حین انجام وظایف محوله گاهاً با تهدیدات جانی، تهدید به آتش زدن کامیون‌ها و انبارها و فحاشی و ضرب و جرح و درگیری از سوی عده‌ای از قاچاقچی ها و اراذل و اوباش مواجه می‌گردند که می بایست برخوردهای محکم و حمایت‌های قضایی لازم از همکاران مجموعه از سوی مراجع محترم قضایی صورت پذیرد.

اسد الله میرزاپور در ادامه با اشاره به اینکه بازنشستگان محترم یکی از ذینفعان اصلی این مجموعه می‌باشند، خواستار حمایت تمامی دستگاه ها و ادارات مرتبط با فعالیت این شرکت شدند.


  

    
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳
تعداد کلیک: ۴۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500