English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید دادستان کل کشور و هیأت همراه از گمرک و محوطه های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان

بازدید دادستان کل کشور و هیأت همراه از گمرک و محوطه های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان؛ حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان محترم کل کشور در پنجمین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو از گمرک بازرگان و همچنین از محل نگهداری ماشین آلات سنگین متروکه در محوطه انبارهای این گمرک بازدید و دستورات لازم را در تعیین تکلیف آنها تا پایان خرداد ماه صادر کرد.

در این بازدید که هیأتی عالی رتبه از مقامات کشوری و لشکری دادستان محترم کل کشور را همراهی میکردند ، حجت الاسلام والمسلمین منتظری ظرفیت بزرگ منطقه آزاد ماکو را برای گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی با اروپا غنیمت دانست و تاکید کرد مسئولین استانی و کشوری باید از این موقعیت ارزشمند نهایت بهره را برای رشد اقتصادی کشور ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در جلسه شورای تامین منطقه آزاد ماکو نیز گفت: قسمت اعظمی از مبادلات تجاری ایران با کشور‌های اروپایی از مرز بازرگان انجام می‌شود لذا این منطقه نیازمند توجه ویژه و نگاه متعهدانه مسئولین است.

دادستان کل کشور ادامه داد: دستگاه قضایی هر کجا احساس کند حقوق بیت المال مورد تعدی یا تعرض قرار گرفته است با قاطعیت ورود و اقدامات بازدارنده را معمول می‌کند. در پایان تعدادی از مسئولان و مدیران ارشد کشوری و استانی گزارشات لازم را ارائه نمودند.

  

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۳۳
تعداد کلیک: ۲۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500