English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه از شرکت بازرگان و نشست با مسئولین منطقه‌ای

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه از شرکت بازرگان و نشست با مسئولین منطقه‌ای
«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی اصغرزاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «محمدصادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «محسن رحیمی» مشاور مدیرعامل درحوزه نظارت بر شرکت‌ها و امور مجامع از محوطه‌های عملیاتی و همچنین روند انجام خدمات، فعالیت‌ها و ورود و خروج کالا بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید نشست مشترکی با «محمد علی پور» نماینده محترم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی و «رامین ظهیری» مدیر کل محترم گمرک بازرگان در دفتر مدیر کل گمرک بازرگان برگزار و پیرامون موضوعات کاری و توسعه فعالیت‌های شرکت در مرز بازرگان به عنوان مهمترین مرز زمینی به گفت‌وگو پرداختند.

در ابتدای این نشست مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از افزایش تعامل و همدلی گمرک با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از نگاه ویژه مدیران بالأخص مدیر کل گمرک بازرگان تقدیر نمودند.

مهدی آل ابراهیم از عزم راسخ مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و دستور ایشان به کلیه زیر مجموعه ها برای توسعه هوشمند فعالیت‌های اقتصادی به عنوان فرصتی طلایی برای مدیران منطقه‌ای یاد کردند و اشاره داشتند سرمایه‌گذاران جایی رقبت به سرمایه‌گذاری دارند که حمایت و تعامل مسئولین منطقه را احساس کنند که البته این حمایت و نگاه همکاری به لطف خدا در تمامی مسئولین منطقه بازرگان کاملا مشاهده می‌شود.

ایشان افزود: بحمدالله به همت کلیه همکاران عزیز نهضت توسعه‌ در کلیه زیر مجموعه‌های شرکت را در سراسر کشور آغاز نمودیم و تمام شرکت‌ها باید همسو با شرکت مرکزی به سوی تعاملات بالا و سازنده با همه مجموعه‌های مرتبط حرکت کنند و از کلیه ظرفیت‌های موجود به نحو احسن بهره‌برداری گردد. 

در ادامه نشست مدیر کل گمرک بازرگان نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های گمرک بازرگان از تلاش و زحمات کارکنان شرکت انبارهای عمومی قدردانی و ابراز رضایت نموده و با برشمردن مزایا و جایگاه استراتژیک گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین مرز زمینی کشور خواستار نگاه ویژه و سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر شرکت انبارهای عمومی در این گمرک شد.

محمد علی‌پور نماینده محترم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با ابراز رضایت از تحولات صورت گرفته در گمرک بازرگان و انبارهای عمومی بازرگان، حمایت همه جانبه خود و مسئولان شهرستانی از گمرک و انبارهای عمومی بازرگان را اعلام نمودند. 

در پایان این نشست آقای میرزاپور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند انجام فعالیت‌ها در شرکت بازرگان نسبت به گسترش تعاملات با گمرک و تمام سازمان‌های مرتبط تأکید نموده و افزود: تمام کارکنان این شرکت با همدلی و روحیه تیمی با تمام توان اقدامات لازم را در جهت اعتلای شرکت انجام خواهند داد. 

اسدالله میرزاپور با بیان برقراری رابطه نزدیک با منطقه آزاد ماکو به امضاء تفاهم نامه همکاری با این منطقه نیز اشاره داشتند.

گفتنی است:  مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه ضمن بازدید از زمین‌های ۴۵ هکتاری مجاور گمرک، باراندازها، انبارها، محوطه‌ها و همچنین بررسی فعالیت‌های ستادی وعملیاتی شرکت بازرگان، به نقاط قوت و قابل بهبود این شرکت اشاره نمودند و با بیان برخی از موارد، خواستار سرعت بخشیدن به برخی از امور اصلاحی مربوط به انبارها شدند.


  

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۳۶
تعداد کلیک: ۳۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500