English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم بزرگداشت سوم خرداد و تجلیل از فاتحان خرمشهر

حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در مراسم بزرگداشت سوم خرداد و تجلیل از فاتحان خرمشهر
مراسم بزرگداشت سوم خرداد و تجلیل از فاتحان خرمشهر ، با حضور امام جمعه شهرستان ماکو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ، فرماندار ، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ، مسئولان و مدیران شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ولیعصر شهرستان ماکو برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان ، «اسدالله میرزاپور عشق آبادی» سرپرست شرکت بازرگان به همراه تعدادی از کارکنان شرکت در این مراسم حضوریافتند.

در این برنامه «حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی» امام‌جمعه شهرستان ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نام‌گذاری روز سوم خرداد به‌روز شهادت گفت: از جمله نام‌گذاری‌های روز سوم خرداد به نام روز شهادت، ۶ هزار شهید می‌باشد که در عملیات بیت‌المقدس جان خود را فدا کردند تا خرمشهر آزاد شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه سوم خرداد در واقع روز پیروزی فرهنگ، تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت در مقابل نظام سلطه است ادامه داد: در فرهنگ قرآنی هر گاه یک ملت بر قدرت ایمان اتکا کند و در مقابل دشمن مقاومت نماید خداوند با امدادهای غیبی خود آن ملت را کمک کرده و به پیروزی می رساند.

امام جمعه ماکو با اشاره به رشادت‌های شهدا گفت: شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز در سایه خون شهدا است که این درخت تنومند شده و پیام شهدا و در رأس آنها حاج‌قاسم عزیز، اجرای فرامین قرآن در نظام، دفاع از نظام اسلامی و تبعیت از ولایت است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس و رزمندگان فاتح خرمشهر با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.



۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۱
تعداد کلیک: ۲۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500