English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت بازرگان

بازدید معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت بازرگان
«مهدی علی اصغرزاده» معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه با جمعی از مدیران ارشد شرکت بازرگان از انبارها، باراندازها و محوطه های عملیاتی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان بازدید میدانی بعمل آوردند. 

دکتر اصغرزاده از نزدیک  روند عملیاتی شرکت بازرگان را بررسی وضمن آشنایی کامل با مسایل و مشکلات موجود راهکارها و تذکرات لازم را به مسئولین و کارکنان ذیربط ارائه نمود.

 معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بعد از این بازدید در سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو حضور یافت و با مدیر عامل این سازمان گفتگو نمود. 

دکتر اصغرزاده بیان کرد: در این شرکت پتانسیل بسیار بالایی وجود دارد و تلاش خواهیم کرد همسو با شرکت مرکزی و در راستای گسترش تعاملات با گمرک، منطقه آزاد و تمام سازمان‌های مرتبط از کلیه ظرفیت‌های موجود استفاده نماییم.

 ایشان با اشاره به برخی مشکلات و نواقصات اساسی مانندکمبود انبارهای مسقف، خرابی و فرسودگی ماشین‌آلات و نبود دوربین های مدار بسته که از سنوات قبل دامنگیر شرکت بازرگان بوده و سبب مراجعه صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل به شرکت های رقیب شده است، گفت: با نگاه جدید و مساعدت های مدیران ارشد ستاد مرکزی قسمت عمده ای از این مشکلات حل شده و یا در حال پیگیری می باشد که خرید دو دستگاه لیفتراک و یک دستگاه جرثقیل پنجاه تنی و همچنین تجهیز انبارها و محوطه ها به دوربین های مدار بسته نمونه‌ای از اقدامات انجام یافته می باشد و انشالله بتوانیم با رفع برخی موانع و مشکلات خدمات مطلوبتری به اربابان محترم رجوع ارائه دهیم.

 وی ادامه داد: برای ورود به بازارهای نو و سرمایه گذاری های جدید به حمایت و پشتیبانی جنابعالی از مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان نیاز داریم و انشالله بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب موجبات رضایت بازنشستگان معزز کشوری که صاحبان اصلی این شرکت می باشند را فراهم نماییم.

در این دیدار در مورد بندهای تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد ماکو، پایانه صادراتی و سرمایه گذاری در زمین‌های شرکت بحث و تبادل نظر گردید.



 

۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵
تعداد کلیک: ۱۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500