English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دوراندیشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای ارایه خدمت‌رسانی به صاحبان کالا در زمان بارش برف در مرز بازرگان

دوراندیشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای ارایه خدمت‌رسانی به صاحبان کالا در زمان بارش برف در مرز بازرگان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، عملیات نمک‌پاشی و رفع معابر در سطح شرکت انبارهای عمومی و گمرک بازرگان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در چند روز گذشته پایان یافت.

در پی بارش سنگین برف، برودت هوا و بروز یخ‌بندان معابر در برخی مناطق شهرستان ماکو و منطقه مرزی بازرگان در سه روز گذشته، ارتفاع برف در سطح این شهر به حدود 70 سانتیمتر و در ارتفاعات مرزی به 1.5متر رسیده است. از نخستین ساعات آغاز بارش این نزولات آسمانی در محدوده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان، با دستور مدیرعامل این شرکت تیم‌های آماده نمک‌پاشی و برف‌روبی این شرکت، اقدام به رفع معابر کرده تا همگام با مسئولان منطقه بتوانند خدمات‌رسانی مناسبی را به ارباب‌رجوع شرکت داشته باشند.

از اقدامات موثر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در چند ماهه گذشته اتمام پروژه بتون غلطکی (RCCP) محوطه 2.8 هکتاری معابر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان بوده است که توانسته موجبات آسان شدن فرآیند خدمت‌رسانی در شرایط بارش برف را مهیا سازد.

جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سمینار بررسی سیاست‌های شرکت در سال 95 با اشاره به اقدامات مناسب شرکت انبارهای عمومی بازرگان در بارش برف اخیر و تشکر از زحمات کارکنان این شرکت، گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه مرزی بازرگان، باید به‌گونه‌ای وضعیت را پیش‌بینی و مدیریت کرد که جایگاه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در منطقه آزاد تجاری ماکو تثبیت شود و سازمان مسئول منطقه، این شرکت را به عنوان یک تکیه‌گاه و بازوی اجرایی قوی در کنار خود ببیند.

 

۱۴ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۱۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500