English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معرفی سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان

معرفی سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان
آیین تکریم «حسین مظلومی» مدیر سابق حراست و معارفه «سیروس محمدجعفری» سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، آیین تکریم «حسین مظلومی» و معارفه «سیروس محمدجعفری» مدیر قدیم و سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی بازرگان با حضور آقایان «قلی‌زاده» سرپرست مدیریت حراست شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، «محسن محمدی‌فرد» سرپرست مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «بهروز حبیبی» مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان برگزار شد.

در این جلسه مدیران حراست شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از زحمات و تلاش‌های آقای حسین مظلومی در طول مدت حضور در شرکت بازرگان قدردانی و تشکر و برای آقای سیروس محمدجعفری آرزوی موفقیت کردند.

همچنین «بهروز حبیبی» مدیرعامل شرکت بازرگان در این مراسم از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آقای حسین مظلومی تشکر و با آرزوی موفقیت برای آقای سیروس محمدجعفری در سمت جدید، ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی تمامی همکاران، کمافی‌السابق آرامش و انضباط در شرکت تداوم یابد.


۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۴۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500