English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و نماینده مدیرعامل در منطقه شمال غرب کشور

انتصاب سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و نماینده مدیرعامل در منطقه شمال غرب کشور
«محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور احکامی، «علی حسین‌زاده» را به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو) و «بهروز حبیبی» را نیز به عنوان نماینده مدیرعامل در منطقه شمال غرب (سهلان، جلفا، بازرگان و آستارا) منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ر‌سانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم «بهروز حبیبی» و معارفه «علی حسین‌زاده» مدیرعامل قدیم و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو)، امروز (یکشنبه، 16 دی ماه 1397) با حضور «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل، «بیژن دبیر» مشاور مدیرعامل و «محمد اکبری» معاون عملیات و امور گمرکی» ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

گفتنی است؛ متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای آقای حسین‌زاده به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس علی حسین‌زاده

سلام علیکم؛

با توجه به استعفای آقای بهروز حبیبی و نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو) منصوب می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با به‌کارگیری تجربیات و پتانسیل موجود در راستای سیاست‌ها و اهداف عالیه شرکت گام‌های مثبت در نوآوری و ورود به بازارهای جدید برداشته و با تعامل سازنده با گمرک ج.ا.ا. و همکاری نزدیک با سایر دستگاه‌های مرتبط زمینه رشد و شکوفایی شرکت را فراهم نمایید. توفیق روز افزون از درگاه ایزدمنان برایتان مسئلت می‌نمایم.

ضمناً از خدمات ارزنده جناب آقای بهروز حبیبی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی را داریم.

 

«بهروز حبیبی» نیز در این آیین و با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه شمال غرب کشور، به عنوان نماینده مدیرعامل در منطقه شمال غرب (سهلان، جلفا، بازرگان و آستارا) منصوب شد و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است؛ متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خطاب به آقای حبیبی نیز به شرح زیر است:

جناب آقای بهروز حبیبی

سلام علیکم؛

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه فعالیت این شرکت در منطقه شمال غرب کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده اینجانب در منطقه شمال غرب (سهلان، جلفا، بازرگان و آستارا) منصوب می‌گردید.

توسعه فعالیت‌های اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مناطق مذکور، تسهیل امور شرکت با گمرکات مستقر در این مناطق در جهت مساعدت به مدیران شرکت‌های فوق الذکر در انجام بهینه ماموریت‌های محوله از اهم وظایف جنابعالی می‌باشد.

انتظار دارد با همکاری و تعامل با مدیران شرکت‌های مذکور گزارش فعالیت خود را مستمراً جهت اتخاذ تصمیمات نهایی ارایه نمایید.


۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
تعداد کلیک: ۹۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500