English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست گمرک بازرگان: گمرک و انبارهای عمومی برادر هستند

سرپرست گمرک بازرگان: گمرک و انبارهای عمومی برادر هستند
عضو هیئت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با سرپرست گمرکات بازرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، مهندس «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست ضمن تبریک انتصاب مهندس «نامدار» به عنوان سرپرست گمرک بازرگان، گفت: افزایش هماهنگی، هم‌افزایی و تعامل میان شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و گمرک بازرگان ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت بازرگان، این شرکت حاضر است در طرح‌های توسعه‌ای گمرک بازرگان تعامل و مشارکت داشته باشد؛ به‌ویژه درباره الحاقیه فاز نخست زمین‌های 9 هکتاری از مجموع 44 هکتاری اراضی شرکت بازرگان به گمرک و تعدیل در روند تخلیه و بارگیری در این اراضی و ساخت روگذر برای اتصال این اراضی به داخل گمرک.

مهندس «نامدار» سرپرست گمرک بازرگان نیز ضمن تبریک متقابل به انتصاب مهندس «حسین‌زاده» به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و با تایید سخنان مهندس بهی‌زادی، افزود: گمرک و انبارهای عمومی برادران یکدیگر هستند و باید مدیران ارشد هر دو مجموعه برای دست‌یابی به توافق در رابطه با مباحث مطرح شده، به‌ویژه بحث الحاقیه اراضی 44 هکتاری و ساخت پل روگذر جهت اتصال زمین‌های شرکت انبارهای عمومی به گمرک منطقه تلاش کنند و سعی داریم مشکلی فی‌مابین گمرک و انبارهای عمومی بازرگان بوجود نیاید؛ چراکه این دو مجموعه برادران تنی هم هستند.

در ادامه مهندس «حسین‌زاده» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ضمن تبریک انتصاب و قدردانی از حسن‌نظر سرپرست گمرک بازرگان گفت: تمامی ظرفیت‌های شرکت انبارهای عمومی بازرگان را در راستای پیشرفت و ترقی و جلب نظر ارباب‌رجوع محترم این گمرک به کار خواهیم بست.

در پایان، مهندس بهی‌زادی دستورهای لازم را به‌منظور رفع تمامی مشکلاتی که سرپرست گمرک بازرگان درباره محوطه‌های تحت اختیار شرکت بازرگان مطرح نمود، صادر کرد.


۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
تعداد کلیک: ۹۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500